Rüzgar Everest

Tarih: Cuma, Aralık 26, 2014 | ginanck | E-mail Olarak Gönder |


Merhaba efendim,

Adım Rüzgar, 1985 yılında Adana'da doğdum, film izleyerek, müzik dinleyerek, spor yaparak büyüdüm.
Çukurova Üniversitesi'nde Maden Mühendisliği'nde son senemi okumaktayım.
Yalnızlığa alıştığımdandır ya da her nedense, kendimden bahsetmeyi sevmiyorum, ne kadar zorlasanız da anlatamıyorum.
Bu sebepten size sadece burda neden olduğumu anlatabilirim. Bu blogda pek samimi ve sevgili dostum Yıldırım için yazmaktayım. Kendisi bizim üç kişilik fikir ve icraat kadromuzun üretken elemanlarından biridir.
Benim görevim, Windows, İos veya Linux tabanlarından keşfetmiş olduğum yeni programları buraya aktarmaktır.
Bunun yanısıra, dışarıdaki projelerimizin yürütülmesinde; kısa film, müzik yapımı ve senaryo ve şarkı sözü yazımını üstlenmekteyim.
Gerçek işim düşünmek ve fikir üretmek.


Ana blog adresim:

Dijital İmzalarım:
R.E.
R.L.E.
Rüzgar   Everest
Rüzgar l Everest

Adres uzantılarım:
23ve23st
rewerest


İletişim Bilgilerim;

Skype Sohbet: levent.everest