Blogspot'ta 'Etiketine Sahip Kayıtlar' İbaresini Kaldırmak

Tarih: Cumartesi, Ocak 04, 2014 | Yildirim Yilmaz | E-mail Olarak Gönder |

Merhabalar,

Blogspot'da özel kategori yaptığımız da, kategorilerden herhangi birine tıkladığımız anda bizi karşılayan, en sinir olduğum ve muhtemelen bir çok kişininde sinirini bozan bir yazı çıkıyor karşımıza.


Evet sinir bozucu olabilir ama istersek bunu rahatça kaldırabiliriz. Vakit kaybetmeden hemen anlatıma geçiyorum;

Adım 1 - Kotrol Paneli/Şablon'a geliyoruz ve "Yedekle/Geri Yükle" diyerek önce şablonumuzun yedeğini alalım. Ne olur ne olmaz risk almamak lazım.

Adım 2 - HTML'yi düzenle diyoruz ve açılan kodlar da "CTRL+F" diyerek tırnak işareti içindeki en üstteki kodu buluyoruz.


Adım 3 - Şimdi ise tırnak işaretleri arasında kalan kodları siliyoruz ve bunların yerine aşağıda ki tırnak işaretleri arasında kalan kodları yapıştırıyoruz.


Son Adım - Değiştirdiğimiz şablonu kaydettikten sonra artık o sinir bozucu ibare görünmeyecektir.

Not: Eğer HMTL kodlarınız kapalıysa aradığımız kod şu şekilde görnebilir,

"<b:includable id='status-message'>...</b:includable>"

Bu durumda hemen üstteki gibi tırnak işareti içinde yer alan kodu komple silip yerine, Adım 3 de bahsettiğim kodların tümünü yapıştırıyoruz. Yani kodların kapalı olduğu durumda telaş yapmaya gerek yok, yine aynı işlemi yapmış oluyoruz.

Artık o sinir bozucu "Etiketine Sahip Kayıtlar" yazısından kurtulduk. Güle güle kullanmanız dileğiyle, eğer bir sorunla karşılaşırsanız yorum bırakın en kısa sürede yardımcı olmaya çalışırım...İyi bloglamalar...