İnternet Tarayıcıları - Eylül 2014

Tarih: Cumartesi, Eylül 06, 2014 | Yildirim Yilmaz | E-mail Olarak Gönder |

İnternet Tarayıcıları Listesi

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda sizler için Windows Platformlarında çalışan hemen hemen bütün web tarayısıları bir araya topladık isterseniz vakit kaybetmeden tarayıcılarımız nelermşi bakalım hemen;


Maxthon Bulut Tarayıcı 4.4.2 Portable

Bence hala en iyi tarayıcı Maxthon. Çünki Windows Platformlarında hala onun sayfa yükleme performansına yetişen tarayıcı görmedim. Kendinden reklam engelleyicisi, hızlı proxy değiştrebilme özelliği vs vs bir çok özelliği mevcut. Netbook bilgisayarlarda pek bir performans alamazsanız şaşırmayın o eksiklik bilgisayarın donanım yetersizliğiyle alakalı, Maxthon 'ın bir suçu yok :) İndir


Maxthon Browser 3.5.2 Portable

Şimdi iki tane sürümü neden paylaşıyorsun diyenler olabilir, az önce dedim size Maxthon hala çok iyi diye bende son sürümü değil bir önce sürümü kullanmayı tercih ediyorum benim gibi eski sürümleri sevenler için güzel bir tercih olacaktır. Netbook bilgisayarlarda bu sürümde performans sıkıntısı yaşayabilirsiniz. İndir


Maxthon Browser 1.6 Kurulumlu

Maxthon 'ın daha da eski versiyonu denemek isteyenler için bu sürümü de paylaşmak istedim belki sizde benim gibi eskileri sevenlerdensinizdir. İndir


Avant Browser Ultimate 2014 build 7 Portable

Avant Browser ise en eski tarayıcılardan biridir ve şimdilerde bir çok tarayıcıda sekme kullanılmakta Avant Browser ise sekme özelliğinin atasıdır. Bu paylaştığım sürümde İnternet Explorer, Chrome, Firefox özelliklerini barındırmaktadır. Tarayıcı kimliğini herhangi birine getirebilir ve o tarayıcının eklentilerini dahi yükleyip kullanabilirsiniz. İndir


Mozilla Firefox Portable

Arkadaşlar bildiğin klasik Firefox. açıkçası pek anlatma ihtiyacı hissetmiyorum tamamen portabledır, sadece indirin ve çıkartın bu kadar. İndir


Cyberfox Portable x64 bit

Firefox tabanlı olan bu tarayıcı Netbook üzeri donanıma sahip bilgisayarlarda çok ciddi bir performansı var ben daha Firefox tabanlı olupda böyle performansı olan görmedim. Eskiden sadece 64 bit versiyonu vardı artık bir çok versiyornu bulunmakta. Yazılımın kendi sitesinden diğer sürümlere ulaşabilirsiniz. İndir


Torch Browser Kurulumlu

Bu tarayıcının beni mest eden yanı ise kendinden Torrent istemcisi bulunması, daha bu bişey değil ses yada görüntü olarak video yada ses dosyalarını indirrebilme imkanı var. Bir diğer mest eden özelliği ise Drag & Drop dedikleri sürükle bırak ile sayfadaki herhangi bir kelimeyi sağa yada sola sürükleyince çıkarn platformlar üzerinde arama yaptırıyor. Çok pratik bir özellik. İndir


Comodo Dragon Internet Browser Portable

Comodo güvenlik firmasının ücretsiz olarak sunduğu Chromium tabanlı bir tarayıcıdır. Çok bi özelliği yok sadece kurulum sırasında size hangi DNS 'yi kullanayım diye soruyor onu seçiyorsunuz o kadar. Birde dosyayı çalıştırdığınızda kurulum sırasında Portable seçeneğini işaretlerseniz Portable olarak kurulum yapar. Performansı hiç de fena değil gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. İndir


Comodo Ice Dagon Portable

Yine Comodo firmasının hazırladığı bu sefer Firefox tabanlı olan bu taraycı da aynı şekilde kurulurken Portable seçeneğini işaretlerseniz Portable olarak kuruluacaktır. Yine aynı şekilde DNS seçimlerini soruyor bence Firefox alternatifi olarak gayet uygun bir tercih olabilir. İndir


Yandex Browser Portable

Son dönemlerde baya baya meşhur olan Yandex 'in tarayıcısı artık bu tarayıcıyı da anatmaya gerek duymuyorum fakat bir özelliği var ki beni kendimden geçirdi o da şöyle; yabancı sitelerde gezinirken herhangi bir kelimeyi seçtiğinizde azıcık bekleyin yayında bir ok işareti oluyor, ok işaretine tıkladığınızda seçtiğiniz kelimenin çevirisini size söylüyor. İndir


SRWare Iron Portable

Iron ise sadece temiz bir Chrome alternatifi, farklı bir firmanın ürünü olduğu için, en azından sizden izinsiz Google 'a bilgi göndermiyor böyle bir özelliği olduğunu söyleyebilirim. İyi bir Chrome alternatfidir (malum Chrome 'unda bi cacık özelliği yok). İndir


Superbird Browser Portable

Son dönemde keşfettiğim bir tarayıcı açıkçası Chrome ve Chromium tabanlı diğer tarayıcılarla sayfa yükleme performansını ölçüm bence en sade ve en hızlı olan tarayıcı bu. Bi özelliği yok niye tavsiye ediyorsundemeyin sadece bir kaç kez kullanın sadeliği Google 'a bilgi göndermemesi ve sayfa yükleme hızı çok iyi, video yükleme hızı da cidden diğer Chromium tabanlı tarayıcılara göre çok iyi fakat hala bir Maxthon olamıyor o kadar da olsun artık. İndir


Corom Browser Kurulumlu

İnternette araştırırsanız Coccoc diye geçiyor adı. Vietnam kökenli bir üretici tarafından üretilen Chrome tabanlı bir tarayıcı, En güzel ve tek özelliği ise kendi indirme yöneticisi var ve Deli hızlı indiriyor ben ilk gördüğümde çko şaşırdım valla. Tavsiye ederim indirme hızını birde siz test edin. İndir


CoowonBrowser-1.6.8.0 Kurulumlu

Bu tarayıcıyı da 3 gün önce keşfettim ve size söylüyorum nerdeyse Superbird 'le aynı hıza sahip cidden çok hızlı. Kendinden ekran kaydedicisi var sonra sayfa hız testi yapabiliyor, oyun koknsoluyla sanal klavye yönetebilime gibii bir özelliği de mevcut fakat benim dikkatimi çeken ve çok sevdiğim bir özelliği de var; normalde hiçbir tarayıcı da daha önce kullanışlı bir Yer İmi alanı görmedim genelde çok kullanışsız oluyor burda ise fareyi üzerine getirin hemen açılıyor tamammen otomatik. Birde tarayıcıyı tamamen küçültebilme ve öyle kullanabilme özelliği var ve bunun yanında tema desteği var bu özellikler hemen sağ üst köşedeki butonları inceleyin derim. İndir


İşletim Sistemi: Windows Ailesi
Tarama: Avast Antivirüs/Temiz
Sıkıştırma: Self Extracting

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen; İyi Günlerde Kullanın, Esen Kalın...