İşletim Sistemi/Masaüstü/Dizüstü/Akıllı Telefon Önerisi

Tarih: Pazar, Nisan 27, 2014 | Rüzgar Everest | E-mail Olarak Gönder |

  
 Öncelikle belirtmeliyim ki; gelmiş geçmiş en kötü işletim sistemlerinden birinin Android olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar (Yıldırım arkadaşım sağ olsun Linux mint'le tanışmamı sağladı) , bütün 'tanınmış' işletim sistemlerini kullanmış biri olarak, size şöyle bir liste yapmayı uygun görüyorum... 

 Eğer masaüstü/dizüstü bilgisayar kullanmak istiyorsanız; 

 1) İlk tercihiniz Linux Mint olmalıdır Diğer Linux dağıtımları da pek tabi olabilir. (Pardus,Ubuntu,Fedora vs.) 

2) Eğer Windows kullanmak istiyorsanız, hiç şüphesiz hâlâ Windows XP en iyi sürümüdür. (7 ve 8'in başarısızlığı zaten dillere destan) 

 eğer parasal durumunuz çok iyi ise;

 1) iMac masaüstü veya MacBookAir/MacBookPro dizüstü ve MacOs işletim sistemi 

Eğer tablet düşünüyorsanız; 

 1) Kesinlikle iPad Mini (IOS işletim sistemiyle) ve beraberinde iPen almanızı tavsiye ederim. 

 Açıkçası "Akıllı Telefon" kullanılmasını tavsiye etmiyorum, çünkü zaten eski tip bir telefon (takoz diye tabir ettiklerimiz) ve bir ipad mini tüm ihtiyacınızı karşılayacaktır. 
 Ancak illa bir öneride bulunmam gerekirse; kesinlikle iPhone almanızı öneririm.

 Not: "Hız", "Üretkenlik" (kurgu,montaj,proje çizimi) "İş Yapabilirlik", "Kararlılık" ve "Güvenlik" özellikleri kıstas alınmıştır.